Ny infektion

Natten till onsdag small det till igen.
BAM!!
Feberfrossa och ett svullet, ilsket rött bröst.
Trots att jag varit så noga med hygien och knappt ammat på det trasiga bröstet =/
Bara att bege sig till antenatal på östra och få antibiotika utskrivet av läkaren.
Återbesök är bokat till måndag för att se hur det går.
Just nu känns det inte alls bra.
Den kraftiga svullnaden gör att både bebis och pumpen har svårt att få bra tagt och såret har blivit större.
Men det lägger sig nog så fort svullnaden ger med sig lite hoppas jag.
Fick lite starkare alvedon och iprén utskrivet också mot smärtan, så jag har inte så ont förutom precis efter amning/pumpning, men känner mig lite yr och lätt illamående av tabletterna.
 
SNÄLLA!!! Gå över så att jag kan amma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback