The days goes by...

Dagarna flyter förbi.
Bröstet gjorde sjukt ont natten till igår och halva dagen igår att jag övervägde att sluta amma cold turkey.
Fick dock bra råd att sova på saken och ta beslut när jag var mer utvilad och idag känns det bättre.
Den värsta skorpan har faktiskt trillat av (kanske var det detta som orsakade smärtan) och såret ser bättre ut än nånsin, så med en förlängning av penicillinet kanske vi faktiskt ror det hela i hamn.
Dock ammar jag mycket mindre på det onda bröstet sedan igår natt och ger lite mer ersättning än tidigare.
 
Oliver fick sova hos mormor och morfar igår, så idah är det väldigt lugnt här hemma.
Sedan är det dags för hans sista tre dagar på förskolan innan sommarlov.
Undrar om han kommer sakna sina kompisar nu i sommar?
Hans bästa kompis Melvin har vi i alla fall fått nummer till så vi kan ses under tiden förskolan håller stängt.
Hoppas värmen kommer tillbaks så vi kan få lite gött häng i Prässebo med bad för oliven älskar ju att bada.
 
Annars är det rätt mycket fotboll hemma just nu.
Till och med Patrik har börjat titta, han som hatar sport.
Men efter att ha fattat reglerna tyckte han att det var lite mer intressant och har t.o.m. smygtittat lite på kvällarna utan mig ha ha.
Orkar ju bara se första matchen vid 18, sedan går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback