Hoppas hoppas

Allt verkade lugnt igår kväll ända tills det var dags för välling.
Då kom nästa kräksession.
Rakt över sittpuffen i olivens rum =/
Denna gången blev han inte så ledsen för pappa P tog med honom in i duschen där han fick leka biltvätt med Bärgaren och då var det glada miner direkt =)
Kvar står vi nu med en matta som måste tvättas lite till samt en sittpuff jag hoppas på att kunna köra i tvättmaskinen då doften är allt annat än god efter avtorkning.
 
Idag har det nog vänt.
Inga kräkningar alls, mycket bättre aptit samt goare humör.
Oliven och pappa har dessutom varit ute och grejat lite, tagit fram gungorna till ställningen och ut vår robotklippare från sin vinterförvaring.
Skönt för honom att få komma ut lite i solskenet.
Trist för mig att jag inte kan vara med bara, stod och smygspanade lite från vardagsrumsfönstret innan jag intog ryggläge igen.
 
Vi har även fått monterat in fästet till babyskyddet i en av bilarna så att vi är redo för resan in till BB och framförallt hem igen. Dessutom fixat till liggkorgen också efter tvätt av delarna.
Har också rotat fram lite amningstoppar från förra bebistiden och tvättat upp så nu kan jag snart packa min väska till BB. Plus packa en väska till Oliver att ha med till mormor och morfar.
Lika bra att göra det i denna veckan så jag kan slappna av sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback