Magfoto och tjejhäng!

Igår var en rolig dag även om jag var otroligt trött när jag stupade i säng.
Skickade iväg grabbarna till badet på förmiddagen som vanligt. Olivers mage verkade stabil nog.
Sedan styrde jag mammabilen mot Mölndal för att bli fotograferad av min kollega Maria.
Hon ville gärna ta lite foton på mig och magen och jag vill ju gärna ha foton på mig och magen eftersom min vän Linda hjälpte mig med detta förra gången, men hon bor i Sthlm så det är lite klurigare att få till det.
Denna gången blev det mestadels ljusa bilder mot ljus bakgrund som passade bra när vårsolen visade sig på riktigt för första gången.
Vi testade även lite mot mörk bakgrund med blixt och garvade som fan under tiden.
Egentligen borde någon stå och fota fotografen under tiden för deras poseringar är ALLTID tusen gånger roligare än den som står framför kameran =)
Idag fick jag tre av Marias favoriter från gårdagens session, av dem var detta min favorit:
 
På vägen hem stannade jag till i Mölndals centrum och hälsade på svärmor en stund samt köpte blommor till kvällens middagsvärdinna och så en påse ost, marmelad och lite tapas hem till maken som skulle vara gräsänkling på kvällen.
Den korta promenaden kändes i fogarna och gick inte fort, så det var en lättnad när jag väl var tillbaks i bilen igen.
 
På kvällen styrde jag bilen mot Sjövik för lite gött tjejhäng hemma hos Emma.
Hon bjöd på goood middag med lite allt möjligt, hemgjord focaccia, kycklingspett, en god paj, sallad och oliver mm. Sedan fick vi fruktsallad med limekräm till, mycket mumsigt!!
Det var en väldigt nykter tillställning då nästan alla hade bil, småbarn eller var gravida.
Men så himla kul att träffa tjejerna nu en sista gång innan det finns en liten bebis i mitt liv igen!
Tusen tack för den kvällen, även om den inte blev så lång som förr =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback