Nanoråttan växer och frodas

I alla fall borde det vara så för magen växer.
Skall bli spännande att se vad de säger på MVC på tisdag, nu när vi blir en vecka senare till denna mätning än vad som var tänkt, p.g.a min magsjukeattack i veckan.
 
För varje dag får jag svårare att gå.
Innan har det mest varit för att jag fått sammandragningar, men de sista två dagarna har jag börjat känna av det som jag tror är foglossning.
Det gör ont. En huggande smärta så fort man felbelastar lite lite, eller försöker ta ett snabbare steg än vad kroppen klarar just nu.
Så det blir nog till att utnyttja mina sista fem sparade semesterdagar fr.o.m. denna vecka och vara hemma en dag i veckan för att bara ligga och vila.
 
Här är magen i vecka 31+0 för två veckor sedan.
Nu bara drygt 6 veckor kvar till beräknad födelse av det lilla liv som växer där inne.
Det skall bli spännande att få möta Dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback