Lisebergspremiär

I söndags eftermiddag mötte jag upp Patrik och Oliver på Liseberg efter att ha hälsat på pappa på sjukhuset.
Oliver blev strålande glad när han fick syn på mig och kastade sig i min famn.
Så gott att få den där kramen!!
Sedan åkte vi två karuseller tillsammans innan vi slutligen åt varsin glass nere vid åkanten.
Patrik och Oliver hade ju varit där ett tag innan och hunnit åka massa saker tillsammans innan jag kom.
 
Mer Liseberg blir det under sommaren garanterat!
 
Att köa är inte så kul...
 
Desto roligare att åka.
 
JAAAA!!!
 
32???
 
Flygis med mamma.
 
Hallonsorbet med strössel gick hem hos oliven.
 
Men han ser rätt trött ut till slut...
 
Överraskade hemma med att ha köpt ett par kaninöron. Satt med dem på i soffan och ammade Rasmus när Oliver kom in och minen var obetalbar =)

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilka fina kort. Syns att lille oliven hade roligt.

2014-05-24 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback