Too little time...

Hinner inte med att blogga just nu, vilket är synd då bloggen är ett gott verktyg när det är dags att sätta ihop fotoboken för året.
I år kommer den inte att vara det, men sånt är livet, just nu prioriteras träning på lediga stunder och det är ju faktiskt bra.
 
Vad har hänt sedan sist då?
Har sträckt framsida lår under en fotbollsmatch vilket gjort att jag fått avstå från ett par träningar och en match, hoppas att det håller nu för säsongens sista match innan sommaruppehåll nu på söndag.
Löpningen har dock funkat ändå och jag gjorde en prestation över min förväntan på Fiskebäcksloppet på nationaldagen, 56:13 kom jag i mål på efter 10 km.
Det var en bättre tid än innan Oliver föddes och jag sprang Midnattsloppet.
Har dessutom lite spontant anmält mig till Göteborgsvarvet nästa år, så nu skall jag kolla in vilka seedningslopp som finns för att slippa några tusen personer framför mig vid starten.
 
Annars rullar livet på som vanligt med lämning/hämtning av barn på dagis, trotsutbrott, trädgårdsfix då den fick förfalla helt förra sommaren.
Sömnen får jag för lite av och värmen lyser med sin frånvaro liksom solen.
Hoppas innerligt att sommaren tar sig annars kommer det nog bli en lång höst och vinter i år =(
 
På fredag är det redan midsommar och den firas med goda vänner som har barn i samma ålder.
När barnen är nattade planeras grill och sällskapsspel för oss vuxna. Lagom aktivitet!
På söndag blir det äntligen ett försenat ettårskalas för Rasmus som vi slår ihop med lite firande av P samt för svärmor som fyller år just den dagen. Extra kul att få visa hur fint vi fått det efter renoveringen nu också även om det är lite småpill kvar som kommer fixas när elektrikern är tillbaks från semestern.
Gardiner till köket är beställda och tyg lämnat till sömmerska så i nästa vecka får vi nog dem.
 
Vi hörs om en månad igen, eller förhoppningsvis tidigare =)
 
Glad midsommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback