Fritt fall

Jag befinner mig i fritt fall.
Ett slags limbo där tiden får utvisa hur framtiden ser ut.
Vi har öppnat upp för dialog om alla tänkbara scenarion och det känns bra att prata om elefanten i rummet.
Men så mycket känslor och tankar.
Slits mellan sorg och förtvivlan och hysteriska asgarv.
Kanske tur ändå att jag ändå kan skratta lite mitt i allt?
 
Finns det en väg tillbaks?
Än så länge vill jag tro det.
Så det är det jag jobbar för just nu, med lite hjälp utifrån.
 
Vända på varenda sten är det som gäller innan några beslut fattas.
Vill inte sitta i framtiden och undra, kunde vi gjort mer?
Det gäller att prova allt för att kunna ta ett bra beslut.
 
Men den största känslan jag känner är ändå sorg.
Sorg över det som varit och att det inte är på samma sätt nu.
Har egentligen allt, men saknar något.
 
Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Åh, jag tänker så mycket på er båda. Ni kommer alltid ha min kärlek hur ni än väljer att göra <3

Svar: Tack, det betyder mycket!
Saxiquine

Postat av: Anonym

Har följt bloggen länge. Så mycket härliga bilder och enorm energi. En fantastisk kvinna som delar med sig av sitt liv toppar som dalar. Allt kommer att ordna sig. Se till att få ordentligt med egentid och bara få vara för en stund.

Kram från läsare i Stockholm.

2016-02-27 @ 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback