Positiv

Känner mig mycket mer positiv just nu.
Luften känns lättare att andas och jag känner mig lugnare inombords.
 
En hel del på G på jobbet.
Lite nya uppgifter då jag gått upp i tid till heltid igen.
Fest med lagret kommande vecka, vi skall få åka ribbåt, sjukt peppad inför det.
Hade en mycket trevlig aw med fotbollstjejerna i torsdags med vin, jordgubbar och choklad på jobbets takterrass innan vi gick vidare till Tranquilo och åt middag.
Har rensat ut lite negativitet under veckan - tror jag.
Nu siktar jag framåt - uppåt!
 
Pappa P är på SRF och grillar som en tok.
Gott att se att han har roligt tillsammans med vänner, det hjälper till.
 
Barnen och jag har haft en go dag ute på Aeroseum tillsammans med Emma och H.
Barnens flyghelg med helikoptrar, flygplan, militrämotorcyklar, hoppborg och annat kul.
Synd bara att pollenchocken gör O så himla trött.
Han bröt ihop totalt för att han inte fick testa en flygsimulator som man var tvungen att köpa biljett till så till slut fick vi packa ihop och gå hem. Han slocknade på två minuter i bilen, så det var ju tröttheten som gjorde att han var så gnällig.
Men för övrigt toppendag.
 
Imorgon avslutar jag veckan med att lämna barnen till en, antagligen ganska sliten, pappa.
Sedan blir det match med vårt sjumannalag och kanske ett styrkepass på gymmet.
Och så skall jag bädda rent i min säng så att jag kan krypa ner nyduschad i rena lakan - bästa känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback