Dream Projects

Jag har inte så många drömmar i livet mer än att jag och mina barn och vänner skall få må bra.
Inga stora mål jag vill uppnå, ingen karriär jag vill bygga.
Visst, jag har förändringar jag vill göra, men just nu går det inte...

...så känner jag om jag skall vara realist.
Men andra kanske kallar mig pessimist.
Att jag fokuserar mer på hindren än på möjligheterna.
I så fall är jag hellre realist, men i en verklighet som inte varar för alltid.

Just nu kanske bara små förändringar ryms i mitt liv, men om ett, två, tre år kanske livet ser annorlunda ut och de större förändringarna går att göra.

Så jag köpte mig en passande anteckningsbok där olika planer skall skrivas ner och sedan ta reda på fakta hur man når vart och ett av målen, så har resan framåt åtminstone börjat i huvudet.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback