Nya vecka, nya möjligheter, ny tjänst

Måndag och mycket nytt denna veckan.
Det har blivit klart att jag får en ny tjänst på jobbet som ekonomiassistent fr.o.m. 1:a januari 2021.
Men överlämning startar redan denna veckan med två dagar/vecka.
Så nu kör jag lite dubbelt igen.
 
Skall bli skoj att få göra något nytt och helt annat.
Dessutom iniom ekonomi som jag ändå hade som inriktning på gymnasiet, men aldrig jobbat med i yrkeslivet.
Dessutom verkar det lilla teamet på ekonomi/lön vara ett gott gäng att vara i.
 
Och dessutom SÅ skönt att veta att jag har ett jobb även efter årsskiftet i den tid som nu är.
Även om det inte är riktigt heltid så går jag runt och om jag kommer in på någon enstaka kurs på deltid/distans som jag sökt så finns det alla möjligheter att plugga vid sidan om arbetet under våren.
 
Dessutom skiner solen idag - så det känns som en superbra satrt på denna veckan helt enkelt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback