Avsaknad av tårta

Vi trodde att vi skulle på tårtkalas tidigare idag men icke.
Det bjöds på plockmat. Okej... jättetrevligt och gott, men det är ju bra om man får veta innan att det skall bjudas på mat.
Som det var nu smällde vi i oss stadig lunch precis innan vi åkte hemifrån för att vi trodde det skulle bli tårta och kaffe bara. Så då framstår man som oartig när man nästan får tacka nej till maten, för att man är proppmätt.
Men jag smakade i alla fall på ugnsgrillade, baconinlindade dadlar. Sötsalt och jävulskt gott.

Efter det repade vi med bandet. Skittrist att repa utan trummis.
Han befinner sig i värmen i Thailand med sin tjej och kommer hem om två veckor.
Så då kanske det kan bli lite ordning på torpet igen. Gig den 17:e mars.

Näää... nu skall jag nog bädda ner mig bland alla gossedjur i sängen och bläddra lite i La Redoute's katalog. Kanske får man syn på nåt fint - som man inte har pengar till just nu.
Skall slutbetala mitt CSN-lån denna månaden. 37.000 spänn. Sedan har jag inte många kronor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback