Boxning tisdag vecka 9

Idag var det dags för box.
Var drygt en vecka sedan sist.
Den ena instruktören var borta så hon frågade om jag kunde hjälpa henne att visa.
Of corpse!

Körde med en tjej som bara kört Body Combat innan, men hon kunde ju slag osv så det gick bra.
Vet inte vad jag skall säga om boxen riktigt.
Tyngden i slagen finns där, men konditionen är helt åt helvete. Orkar inte riktigt ett helt pass.
Måste köra lite mer kondition framöver. Motivationen saknas lite också eftersom dessa boxpassen är sämre än där jag tränade tidigare. Men jag har ju tyvärr inte så många gym att välja på.

Hon körde bra musik som vanligt i alla fall. Bara tyngre rock och metal.
Lite Rage against the machine och In flames bl.a. Jag skall nog smussla in en Viper Trail demo vid tillfälle så att våra låtar kan spelas även på de här passen =)

Återhämtning: 3 dl proteindrink + en mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback