H&M och Sisters

Var och kikade i lite affärer på lunchen.
Bl.a. H&M. Wow... vilken härlig vårkänsla man fick efter att ha pulsat runt i snöglopet.
Så nu har jag anmält mig till H&M Club så jag kan shoppa via nätet.
Allt för att slippa folk ha ha ha.
Nej skämt åsido.. det är jäkligt bekvämt att få hem grejerna i lugn och ro och i så fall skicka tillbaka det som inte passar.

Sisters hade en del fint de också.
Sedan provade jag ett par av de skor jag lagt ut på bild i veckan.
Njae... inte helt hundra, så jag får leta vidare.
Men inte förrän på tisdag vet jag vad jag får i lön och om jag har nåt att shoppa för alls.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, nya kläder skulle sitta fint. Men alla butiker säljer vårkläder & ute snöar det .. hm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback