Karaokekväll

Igår dök Lotta, Anders och barnen Angelica och Emil upp strax efter klockan sex.
Då yrde snön omkring utanför dörren.
De hade med sig två fina inflyttningspresenter.
En flaska Dooley's och en söt vattenkanna i form av en rosa gris med guldfärgade änglavingar.

Efter rundvandring i huset åkte Singstar på.
Och jäklar i min låda vad vi sjöng. I flera timmar höll vi på.
Sedan bytte vi till Buzz. Till sist var Angelica trött och ville åka hem.
Då hade klockan hunnit bli halv två redan. Så det var nog bra läge att lämna varandra för denna gången.

Här kommer lite bilder från igår.
Först ut den söta lilla griskannan. Sedan är det jag som spelar luftgitarr på solodelen i The Darkness "I believe in a thing called love" - observera den snygga marulksminen jag lyckats få till. Sist men inte minst Patrik med lille bus-Emil i famnen.

           

Kommentarer
Postat av: Monika thodenius

Hejsan

Jag måste bara få fråga vart du har köpt den där supergulliga kannan som är en gris?

jätte tacksam för svar :)
kram

2007-10-16 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback