Nytt träningsprogram

Nu är denna månadens program snart slut.
Då är frågan... skall jag köra vidare på bara styrketräning en månad till men byta övningar eller skall jag gå in på min egentliga tanke - två veckors ren kondition/fettförbränning?
D.v.s en timmes löp eller annat konditionspass.
Får se hur halsen mår i månadsskiftet. Är den lite halvkass kör jag vidare på styrketräningen ett tag till.
Kanske skall korta programmen från en hel månad till bara 3-4 veckor innan jag byter.
Så slipper man tröttna på övningarna.

Kanske borde föra lite mer logg också.
Well... skall nog ta mig en liten bricka på gymmet och fylla i ikväll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh herregud, både inspirerande och jobbigt inlägg, gör ett träningsschema till mig också???? *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback