Firmafest

Igår hade vi sommarfest på jobbet.
Det hela startade så fort vi fått stänga av telefonerna klockan fem.
Då stod det framdukat en massa goda saker, crustini med olivtapenade, oliver, chips, ostbågar, jordnötter, öl, vin och Jägermeister.
VD'n var där och pratade lite om hur det går  för företaget osv.
Sedan snackade vi mest skit och skrattade tillsammans.



Kvart över sju dök taxibilarna upp som skulle ta oss till Avenyn och Hardrock Café.
Giuliano - vår logistiker - lyckades få in alla utom sig själv i en bil, så vi fick ringa tillbaka den ena taxin som inte var full.
Väl framme dukades fyra enorma fat med nachos upp på bordet. Så när väl den riktiga maten kom in var jag nästan mätt. 
Middagen bestod av BBQ ribs med bönor och coleslaw. Till desert blev det chocolate chip pecan pie.
Hur gott som helst, även om jag bara orkade äta hälften av mina revben.

Jag gick runt halv elva och träffade på Linda från No Fear Tattoo vid utgången.
Sedan kom den gula bilen med Patrik bakom ratten och hämtade upp mig.
En superrolig kväll allt som allt, men imorse var det rätt trögt att komma upp.
Men jag mådde i alla fall inte dåligt som vissa andra ha ha ha.







Observera Maries grymma teknik hon har då hon skall käka sina ribs =)






 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni verkar vara ett skönt gäng. Det är så jäkla kul med firmafester! :) Mvh /Jenny

Postat av: anna

hihi roliga bilder =)
länken ska funka nu.
Vi väntar på leverans av "tightare" t-shirts mer tjejiga samt en längre med "mudd" längst ned och störra hals...linnen ska också vara på väg...det ska ha skickats från levrantörer idag..
så vi ska bara få det o provtrycka först..så nästa vecka eller veckan därpå.
kram!

2007-06-15 @ 23:07:07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Egoina

kul :)

2007-06-16 @ 00:50:33
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Marie

MMmmmm va gott med revben..SMASK!! ;)

2007-06-18 @ 08:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback