Grillkväll

Igår kom Lotta, Anders och Emil över vid sextiden för att grilla.
Det blev kött, revben och korv samt grillspett med paprika, rödlök och campinjoner.
Till det potatissallad och vanlig sallad.
När vi käkat klart kastade vi lite dart på uteplatsen.
När vi var nästan klara lyckades jag med konsstycket att istället för att träffa ett poängfält träffa knappen för att byta speltyp, så vi kunde inte spela klart.

Efter det började det mörkna och bli lite kyligt så vi gick in.
Emil fick välling och somnade under tiden jag provade medeltidskläder Lotta tagit med sig till bröllopet vi skall på i juli.
Det kommer att bli skitfint verkligen. Vit bomullsunderklänning och lila klänning utanpå + ett par skinnsandaler och en mantel om det blir kallt på kvällen. Patrik lånade tunika Anders hade då de gifte sig, så får vi hitta ett par linnebyxor till det.
Tack så mycket för att vi får låna!!!

Sedan var det dags för kvällens verkliga mål - Guitar Hero.
Lotta var helt eld och lågor, medan det gick mindre bra för Anders.
Jag vaknade av att de garvade åt mig som hade somnat i min datastol.
Sedan piggnade jag till lite och vi spelade kaninspelet en stund.
Till sist var klockan strax över ett och det var dags för dem att bege sig hemåt innan jag somnade i stolen igen =)

Tack för en nice kväll!!!
Nästa lördag blir det med party!

 
 

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Jag vill också ha grill- och Guitar Hero-partyn... snyft... :´(
Vad är det för kalas som stundar nästa helg? Har jag missat nåt i bloggen? Hmmm...?
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback