Inflyttningfest

Igår hade vi ett jäkla party i trädgården.
Drygt femtio bjudna, varav ca 45 faktiskt dök upp.
Från klockan sjutton höll vi på. Först på plats var Janne med sin Nightrod special.
Han såg alldeles svettig ut när han kom, men var på strålande humör.
Efter det droppade Tommy in som kom med bussen, sedan följde det folk med tjugo minuters mellanrum i stort sett hela kvällen.

Vi bjöd på grillad korv, potatissallad, pastasallad, vanlig sallad och bröd.
Samt en öl eller ett glas vin till maten.
Vädret var strålande så allt blev hur bra som helst.
Gräsmattan såg mest ut som ett festivalområde med människor som satt och åt mm.
Grannarnas ungar försökte studsa så de såg över häcken och ena granntanten var tydligen väldigt nyfiken hela tiden det kom en ny bil.
Men vi var städade så ingen kan i alla fall klaga.

Vid elvatiden hade ungefär hälften droppat av och nån timme senare ytterligare några personer.
Då startade Guitar Hero-racet inomhus, medan en del satt kvar på uteplatsen och gräsmattan och snackade skit.
Hasse fick ett infall att börja testa thaijutsutekniker på mig.
Jag hakade givetvis på eftersom jag tycker det är skitkul med kampsport. Ju mer jag försökte trassla mig ur hans grepp desto ondare fick jag då jag till slut stöp i backen ha ha ha.
Men han försökte övertala mig till att komma och provträna då de kör igång efter sommaruppehållet.
Och det verkar vara en väldigt bra form av självförsvar. Så vem vet.. är det tillräckligt roligt kanske jag hoppar på det.

Strax före tre tyckte både jag och Charlotte att det var dags att nanna kudden.
Då var de tre ur tatuerarligan (No Fear) kvar samt David och Tommy.
Fick veta imorse av Patrik att de nog inte lagt sig förrän vid halv sex. Så man kan ju säga att vi hade fest i ungefär tolv timmar.
Men herregud vilken rolig fest. Och kul att så många kom trots att det är långt för en del att ta sig hem, speciellt de som skulle hela vägen till Alingsås.
Och tack för alla fina presenter!!!!

Här kommer en massa av mina bilder från igår:

   

    

   

   

    

   

   

   

   

    

    

  

Och så en från dagens frukost...
frukost

Kommentarer
Postat av: Malin

Rock´n´Roll All Night! =P

2007-06-10 @ 20:32:23
Postat av: Cam

hej...tack för en bra fest igår...det var roligt...huset e jättefint...jag blev dålig på bussen till stan...jävla fejkcosmos...jag har fått en blogg som jag ska skriva på när jag seglar i höst..kolla in den, fast jag har inte skrivit nåt där än...

2007-06-10 @ 23:06:18
Postat av: Niemi


Mera fester! Jag får aldrig nog..

Postat av: Doc

Sjysst fest. Blev sketfull...
DOCK!!!.... det tog oss fanimej över 3 jävla timmar att komma hem...nästa gång får ni ta er upp hit hehehehe
satan
6
6
6

2007-06-11 @ 19:46:39
Postat av: peppi

Tack för festen i lördags! jag är typ fortfarande bakis... :)

2007-06-15 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback