Rabattrensning

Nu har jag varit ute i trädgården ett par timmar och rensat trädgårdslandet, rosenrabatten och häcken på framsidan.
Min ena underarm ser ut som om jag hamnat ivägen för en ilsken katt efter rosentaggarna.
Men det är gött att ha fått gjort lite nytta. Patrik klipper gräset just nu.
Det har varit såpass torrt att det inte behövts på ett par veckor, men nu var det änna dags igen.

Håller på att fixa middag samtidigt - risotto blir det idag.
Förhoppningsvis blir det lite över jag kan ha med till jobbet imorgon också.
Sedan hägrar gymmet och styrketräning en timme.

Vad gör ni idag/ikväll?

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag städar vi, promenerar, fikar och allmänt röjer upp i pappershögar o dyl... Lagomt söndagsgöra :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback