Belöning

Eftersom jag får en grym lön denna månaden tack vare retroaktiv löneökning samt lite övertid + att jag bara har ett kilo kvar till min måvikt, tänkte jag belöna mig själv med lite nya kläder.
Men skulle behöva lite smakråd.

Vad tycker ni?
Denna typ av topp är skitsnygg på långa smala tjejer, vet dock inte hur den skulle sitta på mig.
Vilken färg? Eller skall jag skippa den helt?
  

Dessutom har jag tittat på lite skodon. Vill ju ha mer klänning och kjol med tjocka strumpor, overknees och benvärmare i vinter och då kan det vara schysst med lite pumps och stövletter.
Vad tycker ni? Vilket par är bäst? Eller skall jag slå till på båda?
 

Tack till dem som hjälper mig på traven... =)

Kommentarer
Postat av: Nancy

Personligen tycker jag inte att den modellen på toppar är fin men måste man välja är den lila finast!...Sedan tycker jag de maryjane liknande pumpsen är snyggare än stövletterna! Skitsnyggt till klänning med tjocka strumpbyxor till!

Postat av: Marie

Go, girl. Den kommer passa dej perfa tror jag, kör på den lila eller blå!! KRAM

2007-10-26 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback