Debbie Ray

När vi kom hem till David och Charlotte igår fick vi mat direkt.
Mumsig spaghetti och köttfärssås.
Sedan tittade vi runt på lägenheten också.
Den var attans nice. Jävligt avskalad och fräsch. + att de skall köpa loss vinden så de får ytterligare ca 30 kvm.
En stund efter att vi käkat började fler dyka upp till förfesten och snart var lägenheten full med folk.
Vid halv tio tog vi oss in till stan där vi fick vänta på att ägarna till klubben skulle öppna.
De var fan nästan tio minuter sena med det och jag höll på att kissa på mig.

Debbie Ray spelade först vid halv tolv och de var riktigt bra.
Bra ös på scen framförallt. Och avslutade sitt set med lite publiksång till "keep on roking in the free world".
Efter det åkte vi hem. Fredagar är inga bra gå-ut-dagar.
Jag var så trött att linserna höll på att ploppa ut ur ögonen på mig.

Nu hägrar gymmet - sedan blir det nog lite höstrensning i trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback