Glamouröst Hollywood möter svart lack.

Fotosessionen idag gick över all förväntan.
Så jäkla kul var det.
Emma gjorde mig sådär härligt Hollywoodsnygg med lite femtiotalsstuk på hårsvallet.
Kände inte igen mig själv i spegeln när jag tittade.
Ögonskuggan gick i grönt och till andra delen av sessionen gjorde hon den mer dramatisk genom att lägga lite svart ovanpå och sätta fast gröna glaspärlor i ansiktet och ner på halsen på mig.

Totalt valde vi ut ca 20 bilder fotografen kommer att lägga ut på sin hemsidan.
Av dessa skall vi sedan välja ut ett par stycken från varje del av sessionen att lägga ut på MB.
Skall bli så himla skoj att se dem tillfixade när jag får hem skivan sedan =)

T.o.m Patrik hajade till när jag kom hem.... he he.

Ungefär såhär såg jag ut, men det blir ju inte samma sak att ta med egen kamera hemma i mörkret.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback