Repet som inte blev...

Det bidde inte så mycket med repet idag.
Jag, Tommy och Patrik var i lokalen från sex till sju, sedan ringde vi Hasse för att kolla vad som hände där, men då var han fortfarande i studion och eftersom jag mår piss och har världens förkylning på G sa vi att han inte behövde komma för vi hade ändå inte pallat att repa så länge.

När vi kom hem ringde jag upp honom för att kolla lite om framtiden.
Tror att vi alla varit lite väl optimistiska gällande förutsättningarna för hans medverkan.
Vi jobbar ju på rätt så olika tider mm.
Men Hasse är så jävla grym både på trummor och som person så vi vill ju gärna ha honom i bandet och det verkar som att han väldigt gärna vill vara med. Så gärna att han ibland kanske är lite väl optimistisk med hur mycket tid han har.

Men som sagt, hoppas att vi kan klura ut nåt sätt att få det att funka för i alla fall ett rep i veckan där vi kan göra nån hyfsad kompromiss gällande tider och så och så får väl jag vara uppe lite senare den kvällen helt enkelt.
Jag hoppas och tror att det skall gå och lösa. Ingen av oss fyra är ju omöjlig.
Det är i bland annat dessa situationer som dygnet borde ha lite fler timmar tycker jag. Satan!

Tänk vad lätt det hade varit om ens enda intresse bestod i att titta på Tv eller något annat.
Istället för att man nu skall dela sina ca 4-5 timmars fritid man har varje dag efter jobbet mellan band, träning, fotografering, datanörderi, retuschering, läsa böcker, spela tv-spel, titta på film mm.
Jag blir galen av att känna att tiden inte räcker till!!!!

Någon mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback