Vi skall sy och vi skall klippa...

Oj oj oj.
Man kan säga att symaskinen verkligen fått jobba den sista tiden.
Idag har jag sytt in ett par jeans till och sytt om tre linnen så de sitter bättre samt lagt upp sovrumsgardinerna.
Äntligen!!!
De har varit "tillfälligt" uppnålade sedan vi flyttade in här för snart ett år sedan.

Har funderat en hel del kring fotosessionen igår.
Jag måste ge mig ut och köpa lite lösögonfransar och glittriga stenar att ha själv när man känner att man vill vara lite mer glamourös.
Och vilken bättre dag än på frdag att kika på detta?
Då slutar jag klockan tolv och hinner fixa lite innan stora festen vi skall på på lördagen =)
Lite glitter och glamour har ingen dött av va?

Nu... dammasuga. Sedan gymmet.

Kommentarer
Postat av: anna

oj vad duktigt! och vad kul!
har önskat mig en symaskin i födelsedagspresent av mian föräldrar..hoppas jag får en..då ska jag lära mig sy =)

masa kram!

Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg och se om du hittar nåt som är av intresse..=)

2007-10-28 @ 16:19:38
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback