Bröst + axel + crosstrainer

Körde styrka för bröst och axel idag.
Körde lite tyngre på hantelpressen för bröstet och lyckades skära upp min tumme på hantelstället.
Sedan när jag skulle köra axelpress var jag helt klen.
Fick gå ner ett kilo på hantlarna eftersom armarna bara vinglade skumt.
Körde lite sned bänk i smithen också.
Och till sist crosstrainer eftersom alla löpband var upptagna. Skall ju jogga en del i nästa vecka om det inte spöregnar i Osby.

Styrka: 35 minuter bröst och axel.
Kondition: 35 minuter crosstrainer.
Stretch: 10 minuter + tre set armhävningar.

Kommentarer
Postat av: Råttan

Liten kille som ev har tränat "lite" mer än 30 min bröst.
http://www.metacafe.com/watch/553597/ronnie_coleman_life/

2008-04-12 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback