Enchanted Spirits

Så då var låt nummer två i BM-projektet inrepad.
Imorgon tar vi nummer tre och kanske nummer fyra på söndag.
Eller så får vi ägna söndagen åt att fläska in låt 1, 2 och 3 lite bättre i minnet och köra in ytterligare två nästa helg.
Sedan blir det lång rephelg i Landskrona helgen därpå.

Denna låten var inte så svår riffmässigt, men jag hade svårt att få in formen i huvudet.
Så jag skrev upp den på en lapp, som låg så snett att jag inte kunde titta på den och när jag väl tittade på den, så visste jag ju inte riktigt vart i låten vi var i alla fall ha ha.
Men vad fan... så här är det alltid första gången jag spelar igenom en låt.
Tills söndag har den hunnit sjunka in lite och då går det nog kanon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback