Färdigpackad

Nu har jag packat i stort sett allt utom necessär och bok till arbetet nere i Osby nästa vecka.
Blir borta tre nätter. Hade hellre varit hemma, mest för att allt är mycket enklare när man är hemma med allt det vardagliga man gör.
Men jag har tagit med mig löparkläder och pulsklocka, så nu hoppas jag på att det inte ösregnar kvällstid.

Så loggar man in och möts av alla rubriken om Engla.
Jag hoppades att de faktiskt skulle hitta henne vid liv, men inte.
Man blir bara så ledsen och tom inuti.
Varför finns det så fruktansvärt elaka människor? Har de själva varit med om hemska saker, eller blir de bara sådana av sig själva?

Man blir bara så satans ledsen...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback