Ölspel + kramandes killar

Ikväll har grabbarna spelat ölspelet i köket.
Jag satt med som enväldig domare, eftersom jag inte gillar öl och tål alkohol för dåligt för att vara med drickandes nånting annat också för den delen.
Det bjöds på många garv och en hel del fylla =)

Sedan kom en skrämd nicke in med Patrik i släptåg och bad mig krama honom.
Han hade tydligen försökt få med sig Nicke in ensam i datarummet för att kramas - då blev Nicke rädd ha ha.
Vuxna män gör saker tillsammans....

Nu har festen delat upp sig. En del har gått hem, några sitter i köket och pratar och Patrik + Patrik sitter och snackar nya bandet inne i vardagsrummet.
Själv skall jag nog ta mig upp och krypa ner i sängen alldeles strax.

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback