Spara 300:-

Då jag bestämde mig för att byta typ av gymkort i julas, så sa de att jag skulle få betala en ny uppläggningsavgift på 300 kronor då de nya kortet tillverkades.
Det skulle ske idag och jag försökte betala men killen i kassan fattade inte varför så jag slapp =)
Äntligen var han bra till något =)

Så körde jag lite biceps inne på gymmet innan boxen.
Det gick trögt.
Och så givetvis när jag precis börjat glädjas över att vi var ojämna par och jag skulle få köra med insturktören så dök den där tjejen upp som höll på att somna sist jag körde med henne... NEJ!!!
Ja ja... hon var inte riktigt lika slapp idag som tur var för då hade jag nog sagt ifrån.

Styrka: 10 minuter biceps.
Box: 60 minuter.
Stretch: 10 minuter.

Kommentarer
Postat av: Ann

åh tackar :) Ja alltså, lite vill man ju få göra om bara för att göra det till ens eget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback