Date med "Plågis" !

Efter 6 eller 7 års frånvaro hos tandläkarn har jag nu äntligen fått tummen ur och bokat tid.
Fredagen den 29:e augusti klockan 08:00 smäller det!
Då hade jag ändå tagit ledigt för att fixa inför mitt 30-årskalas, så jag kan väl lika gärna fixa med det efter att ha blivit rotad i munnen av tandläkarn.

Känns gött att äntligen fått det överstökat.
Sedan blir det nog besök hos tandhygienisten för ordentlig rengöring samt ett besök för att gjuta en bettskena eftersom jag gnisslar tänderna nåt fruktansvärt när jag sover.

Och det kommer väl gå åt X antal tusenlappar totalt, men det får det vara värt.
Sedan när jag finns i rullarna här hemma så kommer jag väl börja gå en gång om året igen som man bör.

Kommentarer
Postat av: matilda

har du någon favoritfilm, vilken/vilka?

Postat av: Jenny

shit, 6-7 år utan tandläkare är ett bra tag:)

2008-08-11 @ 13:34:21
URL: http://wasteofspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback