En massa fina presenter =)

Oj oj oj... aldrig kunde jag väl tro att man skulle få så mycket fina presenter när man fyllde 30.

Här kommer ett utdrag av det jag fick.... missar säkert en massa.

- Pengar till bröllopet.
- Dansmatta till X-boxen.
- Scrubs och ansiktsmask från The Body Shop.
- Biljett till The Hellacopters - jag som trodde det var kört att nånsin få se dem live =)
- Pärlarmband och örhängen, för att matcha mitt halsband på bröllopet.
- En massa DvD-skivor med allt mamma och pappa filmat från att jag var liten och framåt.
- Tangentbord och mus till datorn.
- Madonnas Hard Candy i en söt box.
- Sex And The City-boxen.
- Topp och linne från HunkyDory.
- Strumpor.
- Träningslinne och vattenflaska.
- Blingad spargris.
- Ett hav av blommor =)

  
  

  
  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska oxå på Hellacopters. Då ses vi då om inte förr...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback