After Work-shopping

Stack till Allum efter jobbet.
Vi startade med varin burgare på MAX... mmmmm... och en sourcream pepper-dipp.
Sedan kikade vi runt ett tag.
Hade rabattcheck på HM så jag köpte en kortärmad skjorta till Patrik. Vit med grön/grå rutor.
Sedan delade vi på oss och jag gick till Kicks.
Hade kikat på en vårögontrippel från Isadorna, men den såg inte ut att passa mig när jag såg den i verkligheten.
Istället köpte jag en borste till Patrik, nu när han inte har dreads längre, två ansiktsmasker och två olika rosa nagellack till mig själv.
Provade en jättefin klänning på Vila också. Lite i samma stil som jag vill ha som brudklänning.
Men stl S var för stor och XS för liten. Men de tipsade mig om att de skulle få in en massa klänningar i samma stil i olika pastellfärger om någon vecka - så jag får kika in igen.
Vill ha något fint när Åsa gifter sig i sommar juh =)

Sedan blev det även en sväng in på Bokia eftersom bokrean har startat.
Patrik blev medlem i nån ljudboksklubb och jag hittade först en biografi av en geisha, en bok om tips inför bröllop av Magdalena Ribbing samt John Ajvide Lindquists andra bok "Hanteringen av odöda".
Sedan handlade vi mat och stack hemåt - då var klockan redan halv åtta - ångest.
Vi hinner fan aldrig bara vara hemma. Det är så satans mycket hela tiden.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback