Alla Hjärtans Dag?

Vad skall ni hitta på denna dag?

Alla gör ju så himla olika saker, en del bryr sig inte om denna dagen alls.
Själv brukar jag villa spendera den med min pojkvän och skall så göra även i år.
Vi skall köpa hem lite grekisk mat och titta på nån söt film och mysa.
Det blir fint. Kanske får han en liten hemlig present också ha ha.

Själv hade jag varit glad över en lite burk med Body Butter från Body Shop - kanske i nya doften Sakura.
Vet i ofs inte om den luktar gott, men det lät som att den luktade gott. Hur något nu kan låta.
Well nu vart det helt förvirrat detta inlägg. Satsumas hade funkat bra också.

Kommentarer
Postat av: anna

fast grejen är att jag inte äter sådant där om dagarna..eller på helgen kan det bli choklad..och på fredagarna när jag och stefan lunchfikar..men oftast skippar jag fikabröd då och äter macka..så jag vet inte..det är det som är det jobbiga..vad det är mer jag ska ta bort egentligen.Och att jag fortsätter svälla ..tycker ändå jag iaf borde bibehålla en form eller ligga still åtminstone..

wellwell.

massa kram!

Postat av: Jessica Schön

Tävling i min blogg! Vinn en fuktcreme värde 363! :)

http://salongjessica.blogg.se

2008-02-12 @ 15:26:42
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: evelina

tyvärr jobbar jag till 22 så det är ju itne direkt bäddat för romantik =) låter som ni har en bra plan iaf =)

2008-02-12 @ 16:02:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback