Äntligen lite värme

Jag tog med mig en stege in i pannrummet förut för att leta efter reglaget för temperaturen på vattnet ut till radiatorerna.
Och jag hittade den... mitt framför näsan har den fan suttit hela tiden.
Så nu har jag ökat lite på ratt nummer B - om man tycker temperaturen konstant är för låg i rummen.
Och det var ju exakt det vi tyckte.
Så nu är vattnet ut till elementen ca 10 grader varmare än tidigare, så jag fick ställa ner elementet i sovrummet något. Där inne vill man ju inte ha hur varmt som helst om man skall kunna sova bra.

Dessutom är det nystädat nu. Fan vad gött. Kunna gå omkring barfota efterduschen utan att det fastnar långa hårstrån under fotsulan.
Och nej jag brukar inte slarva med städning, men med två långhåriga i familjen blir det hår lite här och var bara efter 1-2 dagar och jag pallar inte att dammsuga varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback