Jaha

Nu sitter jag fast här framför datorn igen.
Ägnade en timme imorse åt att prova mina lackkläder inför ev. plåtning.
Det var inte mycket som passade.
Hotpantsen glipade och stod ut över skinkorna, den kinesiska miniklänningen satt som en säck, midjekorsetten sitter inte åt, två korsetter går att använda, men är lite stora, en korsettklänning med spets över kan jag ha om jag syr in lite över midjan och höfterna.
Får väl sälja lite grejer på nätet, för jag tror inte det blir så himla mycket mer lack i mitt liv.. eller vad vet jag egentligen, men jag går ju nästan aldrig ut och när jag väl gör det är inte lackkläder mitt förstaval längre.

Nu skall jag nog dammsuga och ta fram kassler ur frysen så jag kan fixa middag efter gymmet ikväll.
Sedan skall jag lura lite på en passande corpsepaint ifall ett eventuellt nytt musikprojekt blir av.
Lotta goes black metal - vem fan hade trott det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback