Sorgsen

Vi tittade på Micke och Molle förut.
Och givetvis började jag grina när det blev sorgligt, sedan kunde jag inte sluta.
Så jag satt fortfarande och grät när det lyckliga slutet kom.
Vet inte riktigt varför. Kanske beror på att jag inte är frisk?
Känns lite hopplöst idag.
Försöker planera och planra inför bröllopet, men det känns inte som att jag har pejl på allt som man behöver.
Skall försöka boka in ett par visningar på olika lokaler i alla fall så vi kan prel.boka något innan allt är upptaget den tiden vi siktat in oss på.

Nu sova... godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha, ha, jag fixar inte heller Micke och Molle, det måste vara något som sitter i sedan barndomen, jag grinar mig snorig :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback