Tårtor vs Cupcakes

Jag har idag spenderat hela min lunch vid jobbdatorn gloendes inne på Kakburken.
Är lite sugen på att lära mig göra snygga tårtor och cupcakes, men just nu känns allt bara som en djungel.
Kanske skall ta på mig att göra tårta till påsk och starta där.
Hur svårt kan det egentligen vara?
Bara vanlig tårtbotten och garnera med fyllning osv kan jag ju.
Och sedan att kavla ut marcipan uppe på kan ju inte vara så himla svårt det heller.
Det kniviga kommer nog när man skall dekorera, men det verkar ju finnas mycket bra utsticksgrejer för blommor osv...

Tror minsann jag skall beställa något startkit och testa.
Då kanske jag kommer ifrån datorn lite oftare dessutom och det kan ju bara vara bra =)

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Nancy

Helt underbar sida! Jag ska lätt beställa svart smörkräm, haha, bara för att...

Postat av: Eva

Du måste visa sedan när du har bakat! :o))
Ha en skön kväll!
/Eva

2008-02-22 @ 18:33:22
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback