Trädgårdspyssel

Idag har det varit hyfsat väder ute - soldis och ganska blåsigt.
Vi kom ut på en liten promenad bort till Vikingagården i hopp om att få se lite gutefår, men de hålls nog inomhus ännu.
Sedan bytte jag om till arbetskläder och gav mig på att beskära ena fruktträdet.
Kom drygt halvvägs sedan blev det alldeles för kallt att stå ute i blåsten.

Vinet igår på repet gjorde susen för halsen, för den var mycket bättre idag.
Och Linda, du är ytterst välkommen ner till påsk =)  Sovplats finnes!!!

Dessutom överraskade Patrik mig med en peng att handla kakformar för på kakburken.se .
Han tyckte det var kul att jag nu blivit helt fast i att jag skall baka fina tårtor och göra fina cupcakes.
Skall kolla igenom lite saker att beställa senare ikväll tror jag, så hinner jag få dem så jag kan baka en rackarns fin påsktårta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback