Mc-mässa och svingod pasta.

Igår efter gymmet stack vi in till stan och gick på mc-mässan.
Vi kom väl dit strax efter fyra.
Fastnade direkt i HD-montern där Patrik hittade en massa bekanta.
Under tiden bekantade jag mig lite med deras nya modell "Rocker". Den är helt ok, men jag stör mig lite på glappet mellan sadel och bakskärmen. Men den är konstruerad så eftersom stötdämpningen är inbyggd och skärmen måste få fritt spelrum.
Provsatt en annan HD som faktiskt kändes grymt skön - kanske får provköra en sådan i sommar?
Men ärligt talat är jag inte direkt sugen på att byta in min Mean Streak mot en HD, för jag är så satans nöjd =)
Så jag håller mig till japanskt ett tag till helt enkelt.

     
Patrik på Rocker, jag på två olika hojar som jag faktiskt tyckte var helt ok.


Vi vandrade till slut vidare. Men vi blev inte så imponerade. Kändes inte som att det fanns speciellt många spektakulära nyheter i customgenren.
Träffade grannen uppe i KMK-montern. Där stod hans lilla gula motardcykel och stilade ha ha.
Och vi såg en del fräcka byggen som ställdes ut i olika montrar.
Sedan skulle jag skakat tass med Wysteriia, men hon stod mitt ute på banan under uppvisning när vi gick förbi och då började vi bli trötta och hade lite ont i våra ryggar etfer dagens träning och allt gående på mässan.
Så det får bli en annan gång.

   
Lite olika tuffa lackeringar.

   
Ett jäkligt fett bygge.


Jag hittade i alla fall en vit Lucky 13 T-shirt som jag lade upp bild på igår.
Patrik köpte en långärmad T-shirt och en keps med HD-logga. Jag hittade en
fräsig jacka med stjärnor på att para ihop med mina nya byxor från i somras.
Sedan får jag nog köpa ett par nya skinnjeans - för mina är alldeles för stora nu.
Men både jacka och byxor får vänta tills våren/sommaren.



Efter mässan stannade vi till på Södra vägen och hämtade upp pasta vi beställt.
Så stack vi hemåt. Pastan var helt grymt god och för ca fyra portioner betalade vi strax under 140 spänn.
Med sådana alternativ kan jag inte fatta att man hellre väljer McDonald´s eller Burger King.

Nu blir det snart en promenad i solen ner till gymmet för lite benträning och kanske en solarietid.

 
Mässans mest ledsna djur och den färggladaste hojen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback