4 år av solsken !

image1082Idag har vi varit tillsammans fyra år.
Det är ganska lång tid - men tiden har gått fort.
Det går fort när man har roligt heter det juh, så det betyder nog
att vi har roligt nästan jämt =)
När man tittar tillbaka så känner jag en enorm
trygghet nuförtiden. Det första halvåret är ju alltid lite
känslomässigt skakigt, man vet inte riktigt vart man har
varandra osv.
Sedan slappnar man av mer och mer tillsammans och blir mer
och mer "VI" för varje månad som går.
Så därför kändes det helt rätt då jag friade på alla hjärtans dag.
Visst finns det små korta stunder då man får lite panik av tanken
på att gifta sig och att det nu kommer att bli "på riktigt", men de
stunderna blinkar bort lika snabbt som de dök upp.
Det är nog bara normalt hoppas jag att känna sig lite skraj inför ett
av sitt livs största beslut =)

Nu är det snart bara ett år kvar tills vi står där och säger "ja" tillvarandra inför släkt och vänner.

Jag älskar dig Patrik - mitt solsken - mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwww!
Ni ser så fina ut ihop.
Grattis & hoppas kommande år känns ÄNNU bättre& mer rätt!

/A

2008-05-17 @ 10:08:33
Postat av: Linda

Grattis från Linda & Dennis :)

Postat av: Lotta

Grattis
ni passar som handen i handsken
må ni leva happily ever after ;)

2008-05-19 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback