Alla goda ting är tre?

Fick denna utmaning av Sarah Maria.

Tre saker som skrämmer mig:

    * Sjukdomar
    * Arbetslöshet
    * Depressioner

Tre personer som får mig att skratta:
    * Patrik
    * Mina kollegor
    * Rivstart (f.d. morgongänget)

Tre saker jag älskar:
    * Patrik
    * Min familj
    * Hundar

Tre saker jag hatar:
    * Rasism
    * Krig
    * Folk som tror att de är lite bättre än andra

Tre saker jag inte förstår:
    * Ryska
    * Tjusningen med sushi
    * Ugg-stövlarna

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Pappershögar
    * Ett fullt vattenglas & en tom tekopp
    * Handcreme & halstabletter

Tre saker jag gör just nu:
    * Skriver detta
    * Lyssnar på Mustasch
    * Är på lunch

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Resa runt i världen
    * Skaffa barn
    * Hinna med mycket mer

Tre saker jag kan göra:
    * Köra motorcykel
    * Spela bas
    * Somna snabbt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Ditt hjärta
   * Dina närstående
   * Vågsvall

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Binda blombuketter
    * Japanska flytande
    * Stressa mindre

Tre favoriträtter:
    * Vanlig husmanskost
    * Tacos
    * Thaimat med jordnötter i


Gör den du också??!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du.. Adam är deras trummtekniker.. haha ;)

Postat av: Tobias Struck

"Tre saker jag älskar:

Patrik

Min familj

Hundar



Tre saker jag hatar:

Rasism

Krig

Folk som tror att de är lite bättre än andra"



Rasism: Rasism betyder bara att du har insett att det finns generella skillnader mellan olika raser och sätter din egen ras främst. Du måste inte hata andra raser för att kallas rasist. Ser du inte generella skillnader mellan raser? OK, då är du ovetenskaplig, för all jämförande forskning visar att det finns generella rasskillnader - i allt från intelligens och självbehärskning till ärftliga sjukdomar. För det andra är du illojal mot dig själv, om du inte sätter din egen ras främst. För du skall inte räkna med att personer av annan ras som du sätter framför personer av din egen ras, kommer att göra samma sak för dig. Det vanligaste är att instinktivt sätta sin egen ras framför andra raser. Det är också därför det är allra vanligast att fortplanta sig inom sin egen ras - i vårt fall den kaukasoida folktypen.



Krig: Skulle du inte försvara ditt hem och din nation med vapen om de angreps med vapen?



Känna sig bättre: Tror du inte att du är bättre för Patrik än andra kvinnor?



Den globala ekonomiska eliten har lurat dig att förakta vit stolthet, bara för att de skall kunna göra marknaden global med massinvandring och mångkultur för lönedumpning och påfyllning av skattebetalare/konsumenter i barnfattiga industri-länder. Du är lurad, helt enkelt. Din lilla familj är inte en ö. Du tillhör ett folk, sorgligt att du inte kan vila i den känslan, vara stolt och försvara folkets ära mot den sionistiska/satanistiska ockupationsmakten.

2008-11-07 @ 18:28:35
URL: http://tobiasstruck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback