Kort möte = mer jobb

Det blev ett kort möte ikväll med bara mig och Katta.
Så vi köpte lite mat, mumsade och pratade och hade ett litet lätt utvecklingssamtal.
Så när jag kom hem tidigare än vanligt var jag peppad och satte mig och ringde lite kunder.
Fick ge tips om hur man skriver CV till en som precis blivit varslad från jobbet och erbjöd henne givetvis att bli min kollega.
Men i alla fall tror jag att jag ringde henne på precis rätt dag och kanske kunde ge henne en push i rätt riktning.
Det kändes fint!

Så har jag dessutom fått en make up bokad med söta Emmeli och en hudvårdsklass med goa Beccisen.
Nice värre!
Kändes fint i kalendern.
Så nu har jag lite kul att se fram emot =)

Dessutom lite hudvårdsklass med ett par av kollegorna när jag är nere i Osby nästa vecka.
Skoj det med =)
Vi träffas ju liksom inte utanför arbetstid, och knappt utanför telefonen heller eftersom det är 25 mil imellan kontoren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback