Egypten?

Nu har jag pratat med Apollo.
Blev inte så mycket klarare över priser för höstens resor, men hon lovade att återkomma då fler varianter släppts.
Förhoppningsvis inom två veckor, så vi vet vart vi skall önska oss presentkort innan inbjudningarna går ut.

Det är nämligen så att i våras fick jag prisexempel på hur resornas priser såg ut hösten/vintern 2008.
Då skulle vår resa för oss två hamna på ca 24.000 kronor.
Nu när jag kikade på vårens resor 2009 hamnade samma resa på ca 34.000 kronor.
En ökning på tiotusen.

Är det så illa kanske vi får överväga en annan resa?
Eller så får vi helt enkelt spara ännu mer.

Men, hon skulle återkomma till mig så fort hon visste mer.
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback