Kall promenad.

Vi tog en promenad förut.
Ner till centurm för att köpa thaimat och gotta oss med.
Tar ca tjugo minuter om man går snabbt, vi gick lite långsammare + en sväng extra på tjugo minuter i väntan på att maten skulle bli klar, så en timme ungefär.
Gött det. Jag behöver röra mer på mig igen.

Väl hemma blev det mat och film; The last legion. Patrik tyckte den var så kass att han surfade på Tradera med mobilen det sista. Själv tyckte jag att den var ok, men jag kan hålla med honom om att den var mer gjord som att visas som tv-serie. Nåja, alla filmer kan ju inte vara kanonbra.

Sedan har jag jobbat en stund med att ringa uppföljningssamtal till några kunder, samt försökt boka nya klasser.
Satan vad det skall vara svårt då!!??
Vem vill inte skämma bort sig själv en timme helt gratis???

Nä, dags att pyssla vidare på bröllopsinbjudningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback