Mysig kväll ihop med Solskenet.

Igår hade vi en riktig mysdag och myskväll.
Efter att mamma och pappa varit här på fika började vi pyssla med inbjudningarna till vårt bröllop.
Vi fick gjort mer än hälften på dem, men måste köpa lite mer vitt hamrat papper.
Patrik fick på kuppen ont i ett finger - inte bra, men oj vad fint han pysslade.
Vi skall väl göra sista rycket idag så långt materialet räcker, så får vi handla lite mer i veckan.
De skall ju skickas ut om 2-3 veckor så folk hinner kolla upp eventuella barnvakter och så i tid.


Sedan lagade vi middag tillsammans.
Det blef fläskytterfilé späckad med fetaost och soltorkade tomater, en rotfruktsgratäng och pepparsås.
Himla mumsigt.
Till detta drack vi ett mousserande rosévin. Och efteråt blev det Frödinge rabarberpaj med vaniljglass följt av lite smågodis.
Och så såg vi om senaste Indiana Jonesfilmen. Vi såg ju den hemma hos Lotta och Anders för ett tag sedan, men vi kom inte ihåg så mycket.




Sedan fastnade jag med Keflings fram till nästan halv tre inatt, måste vara rekord för min del.

Inveg min bustier från HM igår så baby skulle tycka jag var lite fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback