Supernice!

Fan, det är rätt kul att träffa folk ändå =)

Var först hemma hos Sarah och hennes nyblivna man och lämnade en vara.
De hade jättemysigt hos sig, en gammal judolokal som han fixat iordning komplett med både hemma musikstudio och fotostudio.

Sedan vidare till Cajsa som jag inte sett på två år drygt kom vi nog fram till.
Vi stack direkt iväg och köpte thaimat, skitgod sådan.
Sedan satt vi och snackade om vad som hänt sedan sist.... mycket får man väl summera det hela.
Efter det hade jag en liten hudvårdsklass i lugn och ro. Vad mycket mer avslappnad man blir när man känner personen framför sig.
Många garv blev det också.
Skratt är bra, det får själen att le.

Nu har jag packat ner ett ombyte kläder, lite smink och förberett min neccessär.
Det blir Sthlm imorgon, kommer hem igen fredag kväll.
Vi skall besöka möbelmässan med jobbet och spana lite på vad konkurrenterna håller på med =)


Kommentarer
Postat av: Bright

Vad bra att du kunde använda dig av tipset för hår och make up!..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback