Trött

Att knalla omkring på en mässa tar ut sin rätt.
Jag är trött som en gnu.
Dags att sussa alltså.

Nåt annat som är tröttsamt är att det jag försökt blogga fårn mobilen inte kommit upp.
Sist hade blogg.se i samband med att de började med positionering av mobilinlägg tagit bort ens ifyllda uppgifter kring mobilbloggningen utan att meddelade detta.
Då skickades väl ca tio mms till bloggen som aldrig kom fram - slöseri med pengar.
Men nu finns uppgifterna kvar ändå kommer inte mms:en fram.

Skumt.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Halojsan Lotta!

Jag har skrivit en liten utmaning till dig i min blogg. Men det är helt frivilligt att vara med. Jag vet att du har väldigt mycket för dig :)

Kramisar Linda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback