Utmaning - 7 sanningar

Jag har fått en utmaning av Linda


REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


MINA SANNINGAR

1. Jag känner ofta att jag blivit alltför tråkig de senaste åren, orken och lusten finns inte längre - kanske dags att skaffa kids så man får plocka fram barnasinnet igen?


2. Jag hatar när folk omkring mig är ostrukturerade och inte passar tider - det gör mig skitförbannad.


3. Jag vet att jag retar upp mig för lätt på saker jag inte själv kan styra över och jobbar på att sluta med det för att må bättre i mitt eget liv. Hellre lägga energi på saker jag kan styra över.


4. Jag avskyr att bli kladdig, baka negerbollar är alltså inte min favoritsysselsättning, inte heller de gånger Patriks skvätter vatten i ansiktet för att retas med mig.

5. Jag sitter alltid och ler fånigt när jag ser en romantisk komedi och självklart bölar jag som fan när jag ser något sorgligt. Jag har inte riktigt styr på mina känslor.


6. Jag älskar att dansa och har inga direkt hämningar där. Går gärna upp som första man på krogens dansgolv och tycker det är rätt skönt då man får plats att vifta runt med armarna ordentligt.


7. Om jag inte får osva ordentligt eller är hungrig blir jag ett monster att umgås med.


Jag utmanar alla som orkar och hinner! =)


Kommentarer
Postat av: Linda Helsing

Ha, det är kanske tur att vi inte bor i samma stad och lirar i samma band för angående 2:an där så passar jag tiderna på jobbet exakt men sen när jag är ledig har det blivit mer och mer flytande...jag är ofta sen nu för tiden :(

Postat av: Lotta

usch jag vet att vi alltid kommer försent

förlåt för det ;)

2009-02-09 @ 10:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback