Vikarierande mötesledare.

Idag var Katta uppe i Värmland för att se till sina bortadopterade rekryter.
Så hon frågade om jag inte kunde ta hand om mötet idag i hennes ställe, så det gjorde jag.
Inte så himla svårt. fick info via mail av Katta om viktig information som skulle tas upp.
Och så fixade jag lite fika till oss samt hade biutdelning mm.
Mest satt vi och delade erfarenheter med varandra, också väldigt nyttigt.

En trevlig kväll i alla fall trots att vi bara blev fyra och inga gäster.

Dagens make up:


Hy: Foundation beige 300 + ett matt solpuder på kindbenen, tinningarna, näsan och hakan.
Kinder: en dutt av Pink Petals på "äpplet".
Ögon: Highlighter - crystalline, bas - iris, effekt - sweet plum + lite coal på yttre övre fransraden.
Samtliga produkter från Mary Kay.

Man kan ju ha alla färger till alla ögonfärger, men de violetta/lila färgerna jag idag valt passar absolut bäst till de som har gröna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback